Saturday, September 27, 2008

Myskväll

Myskväll blev det. Orkade inte gå ut, har jobbat hela veckan i stort sett.
Fått mitt pass, vilket ser helt enkelt förjävligt ut, plus att ja varit och tagit ID kort. Han sa att ja skulle se allvarlig ut, men ja kunde inte hålla mig så han fick ta om dem några gånger. Han valde ändå ut ett som jag log på för som sagt så kunde jag inte hålla mig.

Så, resrutten ändrad igen, vi åker till Kina, skickade iväg visum ansökan för nån dag sen. Hoppas allt är korrekt så de inte tar så lång tid.

Tänkte uppdatera resedagboken nu, men orkar nog inte. Ska se UFC istället, Matt Hughes ska just fightas mot nån, ehh, nån!

Hade btw en trevligt middag med alla tjejerna från klassen igår på olearys. Vi käkade och såg timrå-brynäs. Lägger upp bilder från det imorrn. Nu tv!

No comments: