Saturday, September 20, 2008

Fredag som känns som söndag

Var på "företags fest" igår på railway saloon. På dagen var de typ föreläsningar och en rundvandring på SCA. De hade många mål gällande miljön som de strävade efter, vilket kändes riktigt bra, att industrierna och stor företagena bryr sig.

Var sedan middag på railway och femkamp. Men alla blev så fulla att de slutade med trekamp tror jag. Jag var iaf bra på att skjuta, träffade 5 av 6 när vi sköt med luftgevär. Haha bättre än många av killarna och dom som jagade.

Var ganska mkt folk faktiskt, de kom från Falun, Örebro, Hudick, Östersund, Gävle, Övik och Sundsvall då såklart. Så de var en hel hög. Men många gick hem riktigt tidigt, jag var typ sist, och ganska nykter motför de flesta också. Men hade som sagt trevligt större delen av kvällen.

Vaknade imorrse, bakis och med 14 sms på mobilen. Man kunde tro jag sovit 2 dygn, men hade visst bara sovit nån timme för klockan var 9. Kännde mig pigg, men somnade om, och vaknade 14 och kände mig helt förstörd. Så de blev ingen träning idag. Spenderade några timmar med Matilda och bebben, Meya börjar bli så stor. Var riktigt kul, och tog sedan en sväng förbi Nettan och Puben för att sen käka middag med Madde.

Så jag hann ju en hel del idag ändå. Missade mitt möte med syon på universitetet, men då trodde ju jag att det var söndag när jag vaknade också så...

No comments: